středa 10. prosince 2014

Jak jsem na noc odstavila Nikiho a zas ho začla kojit

Tak jsem se zase jednou rozhodla napsat, co je u nás nového. Tentokrát na téma noční kojení, odstavení atd. Nikimu budou v lednu dva roky a je stále kojený a to i v noci. To noční vstávání už mi začínalo vadit, protože bylo čím dál častější a hlavně jsem chtěla udělat "další krok", myslela jsem si že je to dobrý nápad....
Niki už je dost starý na to aby už rozuměl, co se mu snažím říct, takže když jsem mu vysvětlila, že se teď v noci nebudeme kojit a že se nebudeme ani kojit před usnutím (Niki byl doteď zvyklý u kojení usnout), chápal to docela dobře. Nejdřív sice trochu protestoval, ale spolu s lahvičkou mléka s trochou javorového sirupu to šlo docela dobře. V noci se párkrát vzbudil a to bylo vždycky trochu těžší vysvětlit, že teď se kojit nebudeme, ale čekala jsem to horší. Vždy za pár minut zase spal. Další noc už se vzbudil jen jednou a to se nějak ustálilo i ty další noci. Buď se napil trochu mléka, nebo se chtěl jen pochovat a spal dál.
Odpolední usínání bylo taky bez kojení a tím jsem zjistila dvě věci, které mě nakonec přesvědčili to brát trochu jinak. Zaprvé, tím, že jsem nechtěla Nikiho kojit před usnutím a hned po probuzení jsem ho skoro nekojila a zadruhé, úplně se jim s Tedíkem rozhodil režim, protože Niki usnul až když se skutečně dodělal a Tedík ten prostě nechtěl spát, když Niki nespal. A oba byli víc neklidní s jak to jen popsat, prostě nevěděli, co blázním.. :-)
No a tak jsem asi po dvou týdnech si řekla, že na ty svoje výmysly kašlu a udělám to prostě tak jak cítím, že to je lepší. a tak jsme zase začali usínat u kojení a v noci Nikiho taky nakojím, když teda chce. Frekvence buzení se nezvýšila a hlavně jsme teď všichni víc v pohodě. A až se bude chtít Niki odstavit, tak se prostě odstaví.....
A jak jste na tom s kojení a odstavením vy? Napište prosím do komentáře..

Žádné komentáře:

Okomentovat