úterý 9. prosince 2014

Nákupy 1

Nastřádalo se mi tu pár zajímavých novinek v naší kuchyni se kterými bych se s vámi ráda podělila. Všechny už máme vyzkoušené, takže můžu i posoudit jak dobrá to byla koupě.

Tohle je trojice RAW novinek. Snídaňová směs s macou moruší a jahodami je už naše několikátá Snídaňová směs. Je to vynikající doplněk müsli, jogurtu atd. 
Nepražené kakao mě překvapilo lahodnou chutí, a napadla mě otázka: "Proč se vlastně kakao praží?"

Naši RAW trojici uzavírá Spirulina. Tuhle řesu přidávám hlavně do avokádového dipu, jinak jsem moc receptů nenašla. Pokud nějaký máte, napište ho prosím do komentářů, budu za něj moc ráda. Jinak je spirulina supr věc a mimo jiné pomáhá otevírat třetí oko :-).

Ano rozhodli jsme se vyzkoušet i Mixit a to přesně přednamíchanou směs "Do plavek". Je to opravdu kvalitní müsli, lyofilozované ovoce, oříšky i "zrní" .... Nezbývá než doporučit.

Zázračná věc z Marks and Spencer. Manukový med. Manuka je léčivá australská rostlina a tento med je silně antimikotický, antibakteriální atd. Jeho účinky jsou srovnatelné s antibiotiky, ovšem jde o přírodní věc, která ve vašem těle nenapáchá žádnou paseku, právě naopak. a navíc je dobrý :-).

Tohle moc novinka není, je to spíš naše základní potravina. Arašídové máslo. Z Marks and Spencer podle mě nejlepší. Krásně jemná konzistence, slané tak akorát..mňam.

A nakonec olivový olej také s Marks and Spencer. opravdu dobrý s nádhernou olivovou chutí a vůní.

Tak to je protentokrát vše, ale až se zase nějaké dobrůtky nastřádají (což u nás nikdy netrvá moc dlouho :-)) zase je sem vložím abyste měli inspirace pro vlastní nákupy.

Žádné komentáře:

Okomentovat